نامه ای به او

  • ۰
  • ۰

گیرم رگ خواب تو توی دستاشه

گیرم مثل من باشه مغرور و عاشق

گیرم مثل حرفاشه گیرم دوست اندازه خودم

که عاشقت شدم


ای داد بیداد

داره باز اون لحظه رو یادت میاد

چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد

اگه حتی نخوای دیگه هر کی بگه عشق

 منو یادت میاد


من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی تنها میذارم تورو


میشم مثل پروانه پر میزنمو
میرم دیگه هر جا که منو میفهمنو
میرم واسه حرفای تلخی که درد داره
میفهممت آره بی رحم خاطره
ای داد بیداد
داره باز اون لحظه رو یادت میاد
چشماتو بستی چشمامو یادت بیاد
اگه حتی نخوای دیگه هر کی بگه عشق
 منو یادت میاد

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی کم نمیارم تورو

من از قلبم تورو خط زدم راحت برو

دیوونه بازیه من بد عادت کرد تورو

بد دوست دارم ولی تنها میذارم تورو


  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی