نامه ای به او

  • ۱
  • ۰

انتظار

دلم برات تنگ شده دارم دیوونه میشم

تا وقتی که نبینمت آروم نمیشم

بین ما هر دیواری باشه برمیدارم

فاصله عمرم که باشه کم نمیذارم

بغض ترانه و دلم هر دو شکسته

چشام به در منتظر نگات نشسته

باور نمیکنم فراموشت شدم من

گواه دلتنگی من ترانه هامن


تویی که بودی و هستی و موندی همیشه کنار ترانه من

واسه موندن و خوندن از عشق و ستاره تو شدی بهانه من


دیگه نه نمیخوام که ببینم نیستی پیشم

دیگه خنده زورکی سخته برام راضی نمیشم

دیگه دوری تو مثل سم چرا نمیفهمی

نذار حس کنم عاشق من نیستی و بی رحمی

دیگه بی پرو بالی برده امونم جونم

دیگه خنده زورکی سخته گلم نمیتونم

بار دوریتو عمریه هیچی نگفتم بردم

دیگه خسته شدم بس که تو خلوت شب مردم


تویی که بودی و هستی و موندی همیشه کنار ترانه من

واسه موندن و خوندن از عشق و ستاره تو شدی بهانه من




  • ۹۸/۰۲/۲۸
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی